Aanmeldingsformulier

Vul onderstaand formulier in om je direct aan te melden bij de Mierlose Tuinvereniging. Je wordt dan op de wachtlijst geplaatst en zodra er een tuin beschikbaar is nemen wij contact met je op. Na aanmelding krijg je automatisch een bericht via email. Het kan zijn dat dit bericht in je spam folder terecht komt. Mocht je het bericht na enkele minuten nog niet hebben ontvangen, neem dan contact met ons op via info@mierlosetuinvereniging.nl.

Momenteel staan er erg veel mensen op de wachtlijst en komen er nog steeds aanmeldingen binnen uit zowel Mierlo als Helmond. Aangezien wij de Mierlose Tuinvereniging zijn (en niet de Helmondse Tuinvereniging) hebben mensen uit Mierlo voorrang bij het toewijzen van tuinen.

Aanmelding is kosteloos en geheel vrijblijvend. Velden met een * zijn verplicht.

De toewijzing van een tuin vindt plaatst aan de hand van beschikbaarheid en na goedkeuring door het bestuur.

De nieuwe huurder zal zich houden aan de statuten en het huishoudelijk reglement van de vereniging.

Tarieven 2022

Inschrijfgeld: € 10,00 (eenmalig na toewijzing van een tuin)

Huurprijs p/m2: € 0,40

Sleutelgeld: € 5,00 (wordt terug betaald bij inleveren van sleutel)