Aanmelding voor de jubileum BBQ

Het zal jullie ongetwijfeld niet ontgaan zijn dat het dit jaar 40 jaar geleden is dat de poort van ons complex aan de Oudvensestraat voor het eerst opende.

Van de leden die al 40 jaar lid zijn hebben we de geschiedenis kunnen vernemen, ons schildje hangt aan de Meiboom van de Heemkundekring en verschillende kranten besteden aandacht aan ons jubileum.

Op 24 juni hebben we van 11.00 – 15.00 uur een feestelijke open dag met aansluitend een BBQ voor alle leden met partner of één introducé.

De eigen bijdrage voor de BBQ is dit jaar 5 euro per persoon, omdat we vanwege het jubileum een extra bijdrage vanuit de vereniging betalen. Na aanmelding ontvang je per email de betaalinstructies.

We willen jullie dan ook van harte uitnodigen om hier allen bij aanwezig te zijn. We starten om 15.30 uur met een borrel. Via https://mierlosetuinvereniging.nl/bbq/ kun je je aanmelden voor de BBQ. Ook kun je via dit formulier doorgeven of je tijdens de open dag iets wilt betekenen. Denk aan het helpen rondleiden van bezoekers, het opzetten van de tent, koffie zetten, mensen ontvangen, iets te proeven voorbereiden, etc.

Aanmelden voor de BBQ kan tot 10 juni! Dit in verband met het plannen van inkopen en dergelijke.Er zullen uiteraard ook een aantal kopieën van het formulier in de werkschuur liggen. Deze kun je in de brievenbus achterlaten.

Nadat je op verzenden hebt gedrukt krijg je een bevestigingsmail met een overzicht van de door jou ingevulde informatie en betaalinstructies. Gelieve het verschuldigde bedrag binnen enkele dagen over te maken.