Donderdag 28 mei 2020 heeft burgemeester Jos van Bree samen met de Harold van Lieshout en Adri Matheussen, gebiedsregisseurs een bezoek gebracht aan de Mierlose Tuinvereniging. Het was een informeel bezoek op 1,5 meter waarbij de burgemeester door Harold van Lieshout en Theo Smolders en Han Hermsen van de Mierlose Tuinvereniging op de hoogte werd gebracht van hoe de mindervalidentuin is ontstaan. Uiteraard konden de bakken met inmiddels allerlei groenten, fruit en bloemen meteen bekeken worden.

Er werden complimenten gemaakt en er werd waardering uitgesproken voor de manier waarop de bakken op hoogte tot stand zijn gekomen. Het totale sponsorgeld komt namelijk uit Mierlo en voor de realisering van de aangepaste tuin hebben diverse bedrijven uit Mierlo zich van hun hartelijkste kant laten zien. We vernoemen met trots Hoveniersbedrijf Arjan Verheijen voor de perfecte bestrating, Pantos Profiles BV voor de prachtige kweektafels, Legro uit Asten voor de gratis potgrond, HUBO gaf kortingen, Bouw -en Timmerbedrijf Harrie Houtsma verleende hand-en-spandiensten en onze Gemeente schonk zand en stenen.